Torsdag 24 november - I'm bock!







Åh, vad det är skönt att vara tillbaka! Som jag har saknat er mina vänner. Så, vad har hänt sen sist?
Själv har jag ägnat dagen åt att komma på plats på Slottstorget i Gävle. Det är lite fix och trix kvar men snart är jag tillbaka i mina forna glans! Det är mycket förberedelser inför kalaset på söndag må ni tro! Ni kommer väl och firar med mig?

Just eftersom det är så mycket som händer just nu kommer jag inte att blogga mer i år. Jag lägger det lite på is så får vi se vad som händer nästa år. Men som vanligt kan ni följa @gavlebocken på Twitter och Instagram och såklart titta på mig dygnet runt på visitgävle.se/gävlebocken. Vill du maila mig gör du det till gavlebocken@gavle.se

Just det! För er som inte kan komma på kalaset på söndag går det alldeles utmärkt att se det live på facebook.

Vi ses!
/Gävlebocken

 





Oh, it feels good to be back! How I have missed you guys. So, what did I miss? I myself have spent the day finding my feet on Castle Square in Gävle. There are a few things left but soon I'll be back in my former glory.There are so much to prepare for the birthday party on Sunday. You will be there celebrating with me, right?

But since there are a lot going on right now I wont be able to blog this year. I put it on hold for now, but who know what happens next year? You can follow @gavlebocken on Twitter and Instagram as usual and of course watch me 24/7 on visitgävle.se/gävlebocken. If you want to email me: the address is gavlebocken@gavle.se

For those of you that can’t make it to my birthday party on Sunday, you can watch it live with English comments on facebook!

Best regoats,
Gavle Goat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar